Jakość
w trosce o bezpieczeństwo

PL
  1. PL
  2. EN
  3. CZ

Debaty i warsztaty

Terminarz

  • Katowice: 26.02

Miejsce: Courtyard by Marriott Katowice City Center

ul. Uniwersytecka 13, 40-007 Katowice

Piętro 2, Sala Madagaskar 3

Start pierwszego panelu o godz. 9:30

Kolejne spotkania:

  • Wrocław: dostępne wkrótce.
  • Poznań: 18.03. 
  • Łódź: 7.04.
  • Kraków: 22.04.
  • Gdańsk 06.05.
  • Warszawa 27.05. 

 

Plan spotkań

Dzień 1:

DEBATA

Informacje ogólne

•             przewidywany udział ok. 100-150 osób

•             5-6 panelistów zaproszonych do dyskusji w każdym z paneli

•             Czas trwania paneli: około 1,5 h. + przerwa 15 minut.

Panel I

Tematyka: Bezpieczna pielęgniarka - Bezpieczny pacjent

Paneliści: Dyrektor szpitala, Niezależni eksperci, Partnerzy biznesowi, Pielęgniarki

Panel II:

Tematyka: Jak lokalnie współdziałać na rzecz korzystnych zmian w zawodzie pielęgniarki i położnej

Paneliści: Pielęgniarki (oddziałowe), NIPiP, Wydział Zdrowia Urzędu Miasta lub Urzędu Marszałkowskiego, niezależni eksperci, Okręgowe Izby Pielęgniarek i Położnych, Dyrektorzy szpitali, Partnerzy biznesowi

 

WARSZTATY

Liczba uczestników: 20-25 zapisanych osób.

Warsztat I:

Prowadzący: Skamex

Tytuł: Twoje potrzeby - nasze rozwiązania. Ryzyko w zawodzie pielęgniarki – jak je ograniczyć?

Czas trwania: 2h

Opis: Praktyczny warsztat, obejmujący nowoczesne środki ochrony personelu pielęgniarskiego i sposoby niwelowania ryzyka zawodowego. Troska o komfort pracy pielęgniarek jako ważny czynnik w zachowaniu jakości opieki zdrowotnej.

Warsztat II:

Prowadzący: Fundacja Iskierka

Tytuł: W zgodzie ze sobą i pacjentem

Opis: Podczas tego warsztatu Fundacja Iskierka zaprosi nas do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na to:

  • czego ja jako pielęgniarka lub położna potrzebuję w relacji z pacjentem oraz czego mój pacjent potrzepuje ode mnie?
  • Jak sprawić aby zarówno pacjent, jak i medyk zrozumieli perspektywę drugiej strony?
  • Jak z pacjentem budować relację, która umożliwi dbanie o siebie nawzajem?

 

Dzień 2:

Warsztat dla 15 zaproszonych gości

Prowadzący: Klientocentryczni

Czas trwania: 8h

Opis: Warsztat design thinking, komfort i bezpieczeństwo pracy.

Cel: Wypracowanie prototypów rozwiązań/usprawnień możliwych do wdrożenia (produkty, usługi, procesy) i/lub określenie rekomendacji kluczowych wyzwań, dotyczących zmian w zakresie bezpieczeństwa zawodu.