Jakość
w trosce o bezpieczeństwo

PL
  1. PL
  2. EN
  3. CZ

Jak wygląda rekrutacja?

Dołącz do nas w 4 prostych krokach!

Rekrutacja to złożony i odpowiedzialny proces, dlatego staramy się aby był jasny i rzetelny, a przejście przez niego było łatwe i przyjemne dla każdego Kandydata.

1. krok - Wyślij CV

Z nadesłanych aplikacji dokonujemy wyboru tych, które najbardziej odpowiadają naszym potrzebom.

2. krok - Pierwsza rozmowa

Wychodząc naprzeciw Kandydatom, pierwsze spotkanie odbywa się w miejscu zamieszkania lub w jego pobliżu.

Chcąc lepiej poznać Kandydata, poza rozmową, przeprowadzamy również ankiety i testy. Wtedy ustalamy również warunki zatrudnienia.

3. krok - Druga rozmowa

Rozumiemy, że poszukiwanie pracy to stres, a także często wydatki związane z dojazdami, dlatego  zapraszając Kandydata na drugie spotkanie w siedzibie Firmy, rekompensujemy częściowo  koszty dojazdu.

Podczas drugiej rozmowy, w zależności od stanowiska przeprowadzamy również ćwiczenia praktyczne (np. sprzedaż produktu), bądź zapoznajemy z pracą biura (dotyczy kandydatów do pracy w biurze).

4. krok - Spotkanie z Zarządem

Finalnym etapem rekrutacji jest spotkanie z Zarządem Spółki, po którym ostatecznie wybierany jest pracownik na dane stanowisko.